Přeskočit na obsah
  • Nové nádraží
  • Stavíme Brno
  • Veřejná doprava
  • VRT
  • Kontakty

VRT

  • Ministr dopravy, pan Martin Kupka, a ředitel Správy železnic, pan Jiří Svoboda
    VRT
    Modernizace trati Brno-Přerov, 5. stavba Kojetín – Přerov začala

    Na provoz vlaků bude dohlížet zabezpečovač ETCS, v Kojetíně a Chropyni se postaví nové nádražní budovy, nástupiště i podchody. Práce potrvají do konce roku 2028. Trať se stane součástí sítě českých vysokorychlostních železnic. Celkovou modernizací projde 17 km trati. Po dokončení prací vlaky zrychlí ze 100 km/h na dvojnásobek. K vyšší bezpečnosti přispěje vedle instalace jednotného evropského zabezpečovače ETCS také zrušení všech 14 přejezdů.

    9. 9. 2025 | 0 comments on Modernizace trati Brno-Přerov, 5. stavba Kojetín – Přerov začala | 143 |
  • VRT
    Proin eget tortor risus praesent sapien massa
    9. 9. 2025 | 0 comments on Proin eget tortor risus praesent sapien massa | 63 |
  • Nové nádraží, VRT
    Aliquam congue semper metus
    9. 9. 2025 | 0 comments on Aliquam congue semper metus | 46 |

Naši partneři a podporovatelé

NANOSOL CZ

nanosol.cz

O projektu

Náš příběh
Přidej se k nám
Spolupráce

Sledujte nás

Copyright © 2022 Vlakem jednoduše. Text a obrázky jsou vydány pod licencí CC BY-NC-ND (Licence Creative Commons).
Bez svolení autora je další použití textů nebo fotek zakázáno.

Page load link
Ke správnému fungování stránek používáme cookies. Procházením stránek souhlasíte s jejich používáním. Pro více informací navštivte stránku Prohlášení o cookies. Nastavení Ok
Přejít nahoru