Přeskočit na obsah
  • Nové nádraží
  • Stavíme Brno
  • Veřejná doprava
  • VRT
  • Kontakty a inzerce

Nové nádraží

  • Prezentace Správy železnic o dění kolem brněnského železničního uzlu
    Nové nádraží
    Železniční uzel Brno: prezentační den 2025

    Kdy se už konečně začne stavět nové brněnské nádraží? Pohledem běžného občana to totiž vypadá, že celý projekt spí. Právě proto proběhl v novém infocentru prezentační den Správy železnic na téma železničního uzlu Brno. V tomto brněnském informačním centru budou probíhat přednášky a debaty s občany o aktuálním stavu prací. K vidění je zde také model nové jižní čtvrti s nádražím.

    23. 10. 2025 | 0 comments on Železniční uzel Brno: prezentační den 2025 | 146 |
  • Kudy na virtuální prohlídku nového brněnského nádraží
    Nové nádraží
    Virtuální prohlídka nového brněnského nádraží

    Jak bude vypadat nové brněnské hlavní nádraží, víme už nějakou dobu, ale představit si, jak se celá lokalita promění, je těžké. Proto vznikl virtuální model Virtuplex, který pomáhá architektům a urbanistům při přípravě projektu. Nyní má každý z nás možnost zažít na vlastní kůži hlavní nádraží – model je na výstavišti pro veřejnosti. Máme odkaz na rezervační systém.

    9. 10. 2025 | 1 comment on Virtuální prohlídka nového brněnského nádraží | 307 |
  • Brno hlavní nádraží
    Nové nádraží
    Studie proveditelnosti 2017 – Shrnutí

    Koncem října 2017 zveřejnila Správa železniční dopravní cesty finální verzi Studie proveditelnosti. Cílem studie je navrhnout a popsat možné varianty řešení brněnského železničního uzlu, které splňují zadané požadavky. To znamená především vyřešení kapacitních problémů současného brněnského uzlu a složitého vedení tratí přes Brno. Dále také nedostatečnou kapacitu hlavního nádraží, které nevyhovuje ani počtem nástupišť, ani jejich délkou.

    20. 10. 2017 | 4 comments on Studie proveditelnosti 2017 – Shrnutí | 280 |
  • Brno hlavní nádraží v roce 2017. Ilustrativní obrázek
    Nové nádraží
    Studie proveditelnosti 2017 – Stručně a jasně

    Přestože je brněnské hlavní nádraží průjezdné, ústí do něj sedm tratí – ale jen dvě ze severu. Pro podstatnou část vlaků je tedy nádražím čelním, což vytváří další problémy. Malá kapacita na příjezdových kolejích a malá kapacita samotného nádraží. Co s tím? Stručný úvod do Studie proveditelnosti z podzimu 2017

    20. 10. 2017 | 0 comments on Studie proveditelnosti 2017 – Stručně a jasně | 68 |

Naši partneři a podporovatelé

NANOSOL CZ

nanosol.cz

O projektu

Náš příběh
Přidej se k nám
Spolupráce

Sledujte nás

Copyright © 2022 Vlakem jednoduše. Text a obrázky jsou vydány pod licencí CC BY-NC-ND (Licence Creative Commons).
Bez svolení autora je další použití textů nebo fotek zakázáno.

Page load link
Ke správnému fungování stránek používáme cookies. Procházením stránek souhlasíte s jejich používáním. Pro více informací navštivte stránku Prohlášení o cookies. Nastavení Ok
Přejít nahoru